Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Παμε για ορθοπεταλιες?

Ξεκινησα σημερα το πρωι για να κανω καποιες εξωτερικες δουλειες κ πηρα το ποδηλατο. Εβαλα το ισοθερμικο μου,τα γαντiα και το σκουφο μου γιατι ειχε 3 βαθμους στο Βυρωνα και ξεκινησα. Ανεβαινοντας τη Φορμιωνος βλεπω τον Υμηττο κατασπρο! Δεν ειχα καταλαβει οτι το βραδυ το ειχε στρωσει..Μερικοι ειχαν παει στο βουνο για να φτιαξουν τον καθιερωμενο χιονανθρωπο και στο παρμπριζ των αυτοκινητων ειχε απομεινει λιωμενο χιονι.
Εκανα τις δουλειες μου πολυ γρηγορα, επιχειρησα μαλιστα να παω στη λαικη. Καποιες σακουλες τις εβαλα στο σακιδιο που ειχα στην πλατη και καποιες αλλες τις κρεμασα στο τιμονι του ποδηλατου (καποια στιγμη πρεπει να παρω ενα καλαθι για το ποδηλατο,θα βοηθησει πολυ στα ψωνια μου).
Στην επιστροφη για το σπιτι ειχα βαρυνει αρκετα με αυτα που κουβαλουσα αλλα χαλαλι. Τελειωσα γρηγορα τις δουλειες μου, κανοντας γυμναστικη και ενιωσα πολυ ομορφα γιατι για μενα το ποδηλατο λειτουργει καιρια κατα του στρες.


1 σχόλιο:

Unknown είπε...

πολύ το κρύο για ορθοπεταλιές