Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Σεπτεμβρης





Χτες ειχα παει μια βολτα στο εξοχικο μου, ηθελα να κανω μπανιο αν και ο καιρος προμηνυε καταιγιδα. Φτανω στην παραλια, ειχε ομως αρκετη συννεφια με αρκετα διαστηματα ηλιοφανειας και ειχε βαλει λιγο κρυο..Ελαχιστος κοσμος στην παραλια κι η θαλασσα ειχε αρκετο κυμα..Ο Σεπτεμβρης ειναι εδω, ο μηνας των πολλων εξοδων για τα περισσοτερα νοικοκυρια, ο μηνας που ολοι πρεπει να ανασυνταχθουν μετα τις διακοπες, να δουν πως θα κυλησει το προγραμμα τους τη νεα σαιζον υπο τη σκια της κρισης. Κι εγω, προσπαθω να τραβηξω απο τα μαλλια το καλοκαιρι να μη μου φυγει...
Κοιτουσα τα συννεφα που πυκνωναν κι αφου εκανα μια βουτια και λιγη ηλιοθεραπεια φευγω για το σπιτι μου να μαγειρεψω. Μετα απο λιγο ξεσπαει η μπορα! Η γη ρουφαει το νερο που της προσφερεται με ευγνωμοσυνη. Καθομαι στη βεραντα και πιτσιλιεμαι, αλλα νιωθω πολυ ωραια. Ακουω τον ηχο που κανουν οι σταγονες πανω στην κληματαρια.
Γεμιζουν τα ρουθουνια μου με τον υγρο αερα της βροχης, εισπνεω βαθια. Μπουμπουνιζει. Ευλογια! Μετα απο τη ζεστη των προηγουμενων ημερων, ειναι δωρο αυτη η βροχη. Ολα γινονται πιο πρασινα, ειχαν βλεπεις, χασει το χρωμα τους απο τη σκονη. Η φυση ξεπλενεται ωστε οταν βγει ο ηλιος να λαμπει, να σε τυφλωνει με τη ζωντανια των χρωματων της.
Το νερο πεφτει με δυναμη στο μωσαικο απο την υδροροη, αρχιζω να βρεχομαι και μπαινω μεσα να τσιμπισω κατι. Ναι, ο Σεπτεμβρης ειναι εδω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: