Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

blink


Ειχα αργησει για το ραντεβου μου κι ο ψιλικατζης ως συνηθως δεν ειχε εισιτηρια να μου δωσει για το λεωφορειο οποτε πηρα το πρωτο ταξι που περασε.
Ο ταξιτζης ακουγε Καζατζιδη & σκεφτηκα επεφτε πολυ βαρυς για Σαββατο απογευμα ο λαικος βαρδος, αλλα ευτυχως αλλαξε το σταθμο για να βαλει εντεχνο ελληνικο τραγουδι. Φτανοντας στην περιοχη Καραβελ, ειχε αρκετη κινηση για την ωρα λογω τροχονομου & μου λεει ο ταξιτζης: "Ακομα εδω ειναι αυτοι & συνεδριαζουν?", "ποιοι?", του λεω εγω. "Εχει συνελευση το ΠΑΣΟΚ στο "Καραβελ". Τον ειδα στην τηλεοραση το Γιωργο και με αυτα που ελεγε δεν ξερει τι του γινεται. Λεει ασχετα πραγματα, που ζει?" "Ε, ρε..."αναστεναξε ο ταξιτζης, κι εγω απο μεσα μου παρακαλουσα να μη συνεχισει την κουβεντα γιατι δεν ειχα διαθεση κι ευτυχως σταματησε. Με αφησε στον προορισμο μου & τι καλα, εκοψε αποδειξη & και μου την εδωσε στο χερι! Παγκοσμια πρωτη για μενα! Κι αλλους εχω δει να κοβουν αποδειξεις αλλα να θελουν να στις δωσουν στο χερι πρωτη φορα. Να' ναι καλα ο ανθρωπος.
Βγαινοντας απο το ταξι ειχε ενα ανεπαισθητο ψιλοβροχο, πολυ κρυο, τυλιχτηκα καλυτερα με το παλτο μου & προχωρησα προς τη Βουκουρεστιου. Ειχε κοσμο εξω απο το Παλας, Γαλανη & Αλεξιου σε μπλε βελουδο για 15 παραστασεις...Δεν ειναι κακο.
Συναντησα τη φιλη μου στο καφε, τα ειπαμε, αναλυσαμε ξανα τα ηδη αναλυμενα & ειπαμε να δωσουμε συνεχεια στη βραδια. Αφου μπηκαμε & βγηκαμε σε ολα σχεδον τα μπαρακια της πλατειας Καρυτση, αναζητωντας την καλυτερη μουσικη & βασικα χωρο για να σταθουμε, καταληξαμε στο Blink. Ηρθαν & δυο φιλες στη συνεχεια, & γιναμε 4.
Τι ρετρο βραδια ηταν αυτη! Ο dj ειχε κολλησει στη δεκαετια του '90, βαζοντας οτι ειχε και δεν ειχε απο τη βρετανικη σκηνη της εποχης κι ενιωσα οτι εκανα βουτια στο παρελθον, τοτε που ημουν φοιτητρια & με τα αρβυλομποτακια που ειχα & πολυ πιο γεματο φρυδι πηγαιναμε στο Χοροστασιο κατ'εξοχην, κι ακουγαμε αυτη τη μελαγχολικη μουσικη.. Η διαφορα του τοτε απο το σημερα ηταν οτι πολλοι θαμωνες τωρα παιζουν με τα touch screen κινητα τους, φωτιζοντας τις μουρες τους στο ημιφως απο τις οθονες των κινητων τους, κουνωντας το κεφαλι τους μηχανικα στους ηχους της μουσικης αυτης, κατι που δε γινοταν τοτε. Στα + της βραδιας ηταν η ψηλη γκαρσονα με το αφανα, κοκκινο, σγουρο μαλλι & το πανεμορφο προσωπο.
Οι φιλες μου το διασκεδαζαν πιο πολυ, θυμηθηκαν τα νιατα τους, εγω βαριομουν. Κι ο dj τοτε βαζει το lust for life απο Iggy Pop & αρχισα να χορευω στο σπιντ ρυθμο του, διψωντας κι εγω για λιγη περισσοτερη ζωντανια στην κατα τ'αλλα συνηθισμενη βραδια, μεχρι που με γειωνει αφανταστα με την επομενη μουσικη επιλογη του, Park life απο Blur!!! Αν ειναι δυνατον! Και σταματησα να προσπαθω να κανω κεφι. Αποχαιρετησαμε το μαγαζι & τη βραδια με Happy Mondays & το Step on. Αραγε ποσα ναρκωτικα να' χαν παρει για να φτιαξουν αυτο το τριπατο, ακομα και σημερα πολυ φρεσκο τραγουδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: