Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Καλοκαιρι 2011


Σημερα ξεκινησε μια ζεστη μερα, μ'εναν υπερλαμπρο ηλιο να μας χαιδευει με τις ακτινες του...
Ακομα δεν εχω κανει τη μετακομιση καλοκαiρινων και χειμερινων ρουχων (τελειως πιστευω γυναικεια κουβεντα ειναι αυτη... :) και ψαχνω στα συρταρια τα καλοκαιρινα μου. Ο Μαιος ομως δειχνει μια εντονη αναποφασιστικοτητα. Πριν 2-3 μερες εβρεχε και εβαλε αποτομα κρυο. Ειναι σαν να μη θελει να φυγει ο χειμωνας ακομα, ταιριαζει λιγο με τη διαθεση μου...Περασα τοσο ομορφα αυτο το χειμωνα πραγματικα! Ανακαλυψα το χειμωνα! Ειδα τοσο πολυ χιονι στα μερη που πηγα που δεν εχω δει σε ολη μου τη ζωη! Και πραγματικα ποσο πανεμορφη ειναι η φυση στα βουνα. Χαλαρωσα και ξεκουραστηκα τοσο πολυ αυτο το χειμωνα που ηταν σαν καλοκαιρι.
Ειμαστε ομως στο κατωφλι του καλοκαιριου 2011, ας το υποδεκτουμε με ο,τι εκπληξεις μας επιφυλασσει:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: