Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Ουρλιαχτο!


Ειδα τα καλυτερα μυαλα της γενιας μου να σαπιζουν απο sms, tweets και emails,
Να τριγυρνουν χαραματα με το ποντικι στο google,
γυρευοντας τη δοση τους στην πληροφορηση,
χιπστερς αγγελοκεφαλοι που φλεγονταν για την ταχυτερη ουρανια συνδεση
με το αστρικο δυναμο μεσα στη μηχανη της νυχτας,
που καλωδιωμενοι και διαδικτυωμενοι και αποβλακωμενοι
και καφεινωμενοι η ντεκαφεινωμενοι,
ξαγρυπνουσαν ζητωντας φανταστικη παρηγορια στους φιλους του facebook,
αρμενιζοντας πανω απ’τις κορφες των πολεων, με το νου τους στα σηματα.
Που ξεγυμνωσαν τον εγκεφαλο τους στα GPS κατω απο τους δορυφορους
και ειδαν παμφωτους αγγελους της Wikipedia να κανουν τυπογραφικες διορθωσεις στη συλλογικη γνωση.
Που περασαν απ’ολα τα ιντερνετ-καφε με απαστραπτοντα ακουστικα Bluetooth,
Βλεποντας παραισθησεις με avatar σε χαμηλης αναλυσης νησια της second life,
αναμεσα σε τυπους που επαιζαν warcraft.
Που τους πεταξαν εξω απο τα chatrooms με ονειρα, με ασυρματους εφιαλτες, με megapixels, με αλκοολ, με youtube, με το ματι καγκελο.
Που μισογυμνοι ανταλλασσαν msn, καiγοντας τα λεφτα τους σε παρορμητικες αγορες στο ebay.
Τρυπωνοντας στο πνευμα των καιρων μεσα απο τις συναψεις του twitter.
Που σερνονταν εβδομηντα ωρες nonstop απο το pandora στο amazon, στο ipod, στο flickr με ξεφωνητα και αρχεγονες κραυγες κα ματια απλανη, «συμμετεχοντας».

ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!

ειμαι μαζι σας στον ψυχαναγκασμο να τσεκαρω τα εισερχομενα, τα newsfeeds και το facebook.
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ειμαι μαζι σας στην εξαρτηση και λαχταραω να συγκεντρωθω καπου.
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ειμαι μαζι σας για να κοψουμε τον ομφαλιο λωρο των δεδομενων.
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ειμαι μαζι σας για να αποσυνδεθουμε απο την κυβερνοσφαιρα.
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ειμαι μαζι σας για να κατεβασουμε ταχυτητες και να γυρισουμε στο ΠΑΡΟΝ.
ΞΕΠΡΙΖΩΘΕΙΤΕ!
ειμαι μαζι σας για να ξαναβρουμε το Ναο του Χρονου.

--Εμπνευσμενη διασκευη του ποιηματος «ουρλιαχτο» του Γκινσμπεργκ, απο τους Τιφανυ Σλειν και Κεν Γκολντμπεργκ σκηνοθετες της ταινιας "connected".--

3 σχόλια:

Unknown είπε...

αραγε μπορουμε συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου να μεινουμε εκτος Facebook, twitter, youtube etc για 1 εβδομαδα?

Aleks είπε...

Σαν μεγαλος κομπιουτεροπληκτος θα απαντησω μεγαλοφωνα ΝΑΙ!!!! Αλλα κάτω από προυποθεσεις...

-Όταν η δουλειά μας δεν θα περιλαμβάνει τη χρήση υπολογιστή.
-Οταν γυρναμε σπιτι και το μονο μας ενδιαφερον δεν ειναι ο Η/Υ
-Οταν εχουμε καποιον διπλα μας (οχι απαραιτητα ερωτικα) για να μπορεσουμε να αλληλοστηριχτουμε

Σιγουρα ειναι και αλλα πολλα

elounio είπε...

Τόσα χρόνια σας τα λεγα...