Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Full moon, Fool moon

Παει σιγα-σιγα κι ο Απριλης, ο δευτερος μηνας της ανοιξης, ο δευτερος μηνας που μπλογκαρω για να με ξεμπλοκαρω. Ο μηνας που ξεκινα με διαθεση σκανταλιαρικη, αφου περιεχει την πρωταπριλια οπου λεμε ολοι ψεματα. Την πρωταπριλια πηρα την καταγγελια απολυσης μου και μπηκα κι εγω στο ταμειο ανεργιας, οπως συμβαινει τελευταια σε πολυ κοσμο. Μιλαμε για αληθινα ψεματα!
Εχει ξεκινησει μια τελειως νεα πραγματικοτητα για μενα. Δεν ξυπνω πλεον στις 6.30, οπως συνηθιζα, αλλα στις 9.00, στις 10.00, στις 11.00...χουζουρευω στο κρεβατι και σκεφτομαι τι δουλειες εχω να κανω ή να τις μεταθεσω για την επομενη. Παω πολυ περισσοτερο γυμναστηριο, εχω χρονο να βολταρω και να παω για καφε με φιλους, να γραψω στο blog και να χαζευω στο φατσοβιβλιο, να σερφαρω γενικοτερα.
Η μερα κυλαει σε αλλους ρυθμους. Ακομα κι οταν παω βολτα, παρατηρω περισσοτερο τη διαδρομη κα τους ανθρωπους απ΄οτι πριν. Επειδη βγαινεις απο τη ρουτινα που ειχες μαθει ως τωρα, εστιασεις την προσοχη σου σε αλλα σημεια.
Δε λω οτι δε μιζεριαζω η δεν κλαιγομαι, αλλα σκεφτομαι οτι αυτο που μου συμβαινει ειναι ενα δωρο, αλλιωτικο απο τα αλλα και γι' αυτο πρεπει να το ξετυλιξω σιγα-σιγα για να δω και να καταλαβω το περιεχομενο του...
Σε λιγο μπαινει ο λουλουδιασμενος Μαης, θ' αρχισω μπανια..Καλοκαιρακι μου μυριζει..
Ως τοτε ομως, ας απολαυσω την πανσεληνο σημερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: